تیفانی جونمم


my love harasica

اینم تبلیغات عکسای خوشگل تیفانی جونمون رپ گروه باحالمون خیلی نانازه



نظرات شما عزیزان:

mahsa
ساعت20:24---30 آبان 1391
وا مگه تیفانی دوست دختر کریسه؟پاسخ:اره اونی تو سایت خارجی رفتم دیدم ب.و.س.ش. کرده

maedeh
ساعت21:48---29 آبان 1391
واییییییییییی چقدر جیگر شده.عشقمپاسخ:اره اونی خیلی ناناز شده

mahsa
ساعت16:51---29 آبان 1391
وا داري به تيفاني مي گي ناز و باحال مگه نگفتي از تيفاني بدت مي ياد؟پاسخ: 80% دوسش دارم اما 20% ازش خوشم نمیاد چون دوست دختر کریس هستش

mahsa
ساعت16:50---29 آبان 1391
ولي من که هميشه به اوني ارغوان نظر مي دادمپاسخ:نه اونی جون تو نه توکه فرشته ای بقیه

mahsa
ساعت20:18---28 آبان 1391
اااا تو خواهر ارغوانی .پس توهم مثله خواهرت خییییلی گلییییییی.چه جالب سلیقه هاتون هم مثله همه هردوتون از هارا و جسی خوشتون می یاد.راستی چرا به اونی ارغوان نگفتی که وبشو حذف نکنهپاسخ:بی نظر من کرد اونی *وقتی بهش گفتم حیف وبته حفذش کنی خواهرم اخلاقش مثل من نیست ناراحت بشه کار دست میده

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 28 آبان 1391برچسب:,| ساعت 16:44| توسط فاطمه| |

قالب ساز pinkthem